Поради "Навчайся вчитися"
Опиши картинку!
Таке завдання ти отримуєш часто на уроках. В розмовах з людьми тобі доведеться розповідати про якийсь предмет або людину. А як це потрібно робити? Що потрібно для цього знати?
Якщо перед тобою ПРЕДМЕТ, то скажи: ЩО ЦЕ? ЧИЄ ЦЕ? ЯКЕ ВОНО? (колір, якість)
Якщо перед тобою ЛЮДИНА, то скажи: ХТО ЦЕ? ЯК ЇЇ ЗВАТИ? ЯКИЙ ВІН? ХТО ВІН?
Як це можна зробити? РОЗДИВИСЬ картинку, подумки відповідаючи на питання. ЗГАДАЙ всі слова, які знадобдляться тобі. ПОДУМАЙ, які мовні зразки відповідають пунктам плану. ПІДБЕРИ для кожного пункта плану відповідні мовні зразки. А тепер спробуй описати картинку, закривши її і план.
Ось що в тебе має вийти:
Das ist ein Buch. Das ist mein Buch. Das Buch ist interessant.
Das ist ein Mann. Er heißt Herr Krause. Herr Krause ist alt. Herr Krause ist Lehrer.
І якщо ти все будеш робити правильно, тоді: НАВЧИШСЯ описувати предмети і людей ЛОГІЧНО, РОЗВИНЕШ ЗОРОВУ ПАМ'ЯТЬ, СТАНЕШ БІЛЬШ СПОСТЕРЕЖЛИВИМ.
ЯКЩО ЗАПИТУЮТЬ НЕ ТЕБЕ...
... не відключайся від роботи. Чому? Перед тобою ціль - навчитися спілкуватися іноземною мовою. Чи можна її досягнути, якщо на уроці ти будеш говорити лише тоді, коли тебе запитує вчитель? Ні, звичайно. Адже урок триває 45 хвилин. Поділи їх на кількість учнів в групі і ти отримаєш час, який припадає на тебе. Чи можливо досягнути тієї мети, яку ти перед собою поставив - навчитися спілкуватися, говорячи на уроці всього 2-3 хвилини? Звичайно,ні. І все таки, не засмучуйся! Вихід є!
1) уяви, що питання вчителя до учня, будь-яка фраза відноситься до тебе особисто;
2) подумай, як відреагував би ти сам на те, що було сказано. Не повторюй буздумно;
3) вимов це(чи повтори за тим, хто говорить) пошепки (лише губами),щоб нікому не заважати;
4) відпочинь 2-3 хвилини, якщо ти стомишся чи тобі набридне це заняття. Але потім обов'язково продовжи його.
Так ти зможеш тренуватися в спілкуванні весь урок! Головне, не відступай, і успіх обов'язково прийде! :)
«Разом веселіше …»Багато завдань на уроці німецької мови ти виконуєш з кимось з однокласників. Це, звичайно, веселіше, але головне - корисніше, хоча працювати вдвох так, щоб виходило вдвічі краще - непросто! Чому? Тому що ви - різні. І підготовка у вас може бути різною. Що робити?1. Якщо ти бачиш, що твій друг справляється гірше за тебе, допоможи йому, однак намагайся зробити це так, аби він сам працював з повною віддачею. Слідкуй, чи не робить він помилок, тактовно виправляй його.2. Якщо твій друг справляється краще за тебе, не соромся звернутися до нього за допомогою, попросити щось пояснити. Не ображайся, якщо тобі виправляють якусь помилку.3. Якщо ти виконуєш завдання з тим, хто приблизно твого рівня, намагайтеся розділити всю роботу порівну. Запам'ятай головне правило: в будь-якій колективній справі важливо бути готовим допомогти.
Сайти для учнів:
Сайти для учнів:
1. http://www.deutschland1.ru/ Сайт про Німеччину і її мову. На сайті є фільми без перекладу, книги, історія Німеччини, а також опис кожної федеральної землі Німеччини.
2. http://www.labbe.de/zzzebra/index.asp Web-журнал для дітей.
3. http://www.kindernetz.de/ цікавий сайт для дітей
4. http://www.hueber.de/delfin/ онлайн вправи з німецької мови
5.http://www.lernen-mitspass.ch/freizeit/brieffreundschaften/index_seite.php Тут можна знайти друзів по листуванню з Німеччини!
Пропоную пройти аудіоуроки розмовної німецької мови, які дають чудові результати!
Audiokurs - "Ich kann Deutsch".
- Кожного дня ви будете слухати аудіоурок
- Кожного дня ви будете активно розмовляти німецькою
- Кожного дня вам нічого не потрібно буде вчити напам'ять
- Кожного дня ви зможете слухати свої уроки в будь-якому місці і в будь-який час, записавши їх на телефон, або інший пристрій
- З кожним днем ви розмовлятимете німецькою більш впевнено
Перші 4 уроки - безкоштовні
Спасибо Алиса! Я не ученик, но грамматику использую в работе. Табличка отличная.
ВідповістиВидалитиПожалуйста, Наталия! Буду добавлять подобные полезные таблицы и далее)
ВидалитиПожалуйста, Наталия! Буду добавлять подобные полезные таблицы и далее)
Видалити